Żyj szybko, kochaj głęboko - Samantha Yong - recenzja

Autorką książki pod tytułem "Żyj szybko, kochaj głęboko" jest Samantha Yong. Wiele swoich bestsellerowych powieści napisała o tematyce miłosnej.

Książka utrzymana jest w bardzo tajemniczym nastroju. Z początku wydaje się, że będzie opisywać imprezowe życie dwóch studentek, ale niedługo wychodzi na jaw, co będzie się działo. W tej niesamowitej powieści nie dominuje jedna miłość, ale kilka. Chociaż autorka skupia się na jednym bardzo burzliwym uczuciu, nie jest to zwykła romantyczna książka. Pełna zwrotów akcji i niespodzianek. 

Na początku pogubiłam się troszeczkę, ponieważ Samantha wprowadza wydarzenia z przeszłości, ale szybko się do tego przyzwyczaiłam. Nie mogłam oderwać się od książki. Dręczyło mnie, co takiego zrobił Jake, że tak bardzo zranił Charely? 


Lektura "Żyj szybko, kochaj głęboko" bardzo mi się spodobała, mogę nawet przyznać, że dołączy do listy moich ulubionych. Szybko utożsamiłam się z główną bohaterką, i nie spodziewałam się takiego zakończenia. Moim zdaniem książka przypadnie do gustu każdemu, a na pewno płci pięknej.


Paula, lat 17


Książka wydana przez Wydawnictwo




Komentarze