World War Z - Max Brooks - recenzja

Autorem "World War Z" jest amerykański pisarz, aktor, autor scenariuszy Max Brooks. W 2003 r. wydał książkę "The Zombie Survival Guide" czyli poradnik jak przeżyć atak zombi, po trzech latach napisał kontynuacje "World War Z" - reportaż z wojny totalnej - historii jednego wirusa, który przemienia ludzi w zombi, a nieliczni ocaleni relacjonują swoje przeżycia. Poznajemy relacje bezpośrednich świadków wydarzeń. 

Historia przedstawiona w "World War Z"  szybko okazała się hitem i doczekała się nawet ekranizacji z hollywoodzką gwiazdą. 

Nie mając doświadczenia w audiobookach trochę sceptycznie podeszłam do książki w tej formie. Na szczęście moje obawy szybko się rozwiały. Łatwo wciągnęłam się w historie "World War Z" i słuchałam nie tylko w drodze do szkoły i z, ale i też w wolnym czasie, a głos Piotra Grabowskiego umilał chwilę z lekturą.

Jedyny minus jakiego się dopatrzyłam jest brak informacji na opakowaniu płyty kto czyta i jak długo trwa nagranie.


Podsumowując "World War Z" to bardzo ciekawa książka. Jak najbardziej godna polecenia. A ja bardzo chętnie sięgnę po kolejny audiobook :)





M.J.





Audiobook wydany przez Wydawnictwo


Komentarze