Demony Wojny cz. 1 - Adam Przechrzta - recenzja

"Demony Wojny" to druga część książki Adama Przechrzty jaką w ostatnim czasie przeczytałem. Wcześniej, czytałem "Demony Leningradu", po lekturze których wydawało mi się, że nic już nie jest w stanie mnie zaskoczyć.
A jednak muszę przyznać, że zmieniłem zdanie, kolejna część autorstwa Adama Przechrzty wprowadziła mnie w prawdziwe osłupienie.


Akcja książki toczy się jeszcze szybciej i przez cały czas trzyma w ogromnym napięciu. Autor do perfekcji opanował gradację napięcia, w całej książce bardzo mocno zaznaczony jest wątek wiodący, czego moim zdaniem zabrakło w "Demonach Leningradu".


Książka bardzo mi się podobała, to powieść wojenna, pełna sensacyjnych elementów, które są niezwykle drobiazgowo przedstawiane.


Z niecierpliwością czekam na dalsze losy bohaterów. Bardzo ciekawi mnie czy w kolejnych częściach Aleksander Razumowski, główny bohater książki spotka jeszcze „piękną niewidomą” lub „uwięzioną kochankę”.


Uważam, że książka ta jest jak najbardziej godna polecenia.




 
Szakal



Książa wydana przez Wydawnictwo

http://fabrykaslow.com.pl



Komentarze