Błąd na wagę złota - Kinga Konicer - recenzja

Biorąc się za lekturę książki "Błąd na wagę złota" Kingi Konicer myślałam, że mam przed sobą kolejną naiwną historię i znam właściwie jej zakończenie. Zostałam nieźle zaskoczona, świetnie mi się czytało tę książkę i trzymam kciuki za dalszą karierę literacką autorki, bo myślę - przeczytawszy jej pierwszą książkę, że ma spory potencjał.

Poznajemy Arie i jej przyjaciół. Właśnie zdają maturę i świat staje przed nimi otworem. Jedna impreza i jedna noc i jej konsekwencje. Nie chcę pisać więcej by za dużo nie zdradzić szczegółów. Napisze tylko, że losy głównej bohaterki bardzo mnie wciągnęły i bardzo szybko przeczytałam książkę. 

"Błąd na wagę złota" to bardzo dobra i wzruszająca opowieść. Bardzo polubiłam główną bohaterkę. Polecam tę książkę jak najbardziej ludziom młodym, którzy z łatwością mogą się utożsamić z Arią i jej przyjaciółmi.




M.J.


Książka wydana przez


Komentarze