Lato koloru wiśni - Carina Bartsch - recenzja


W ostatnich dniach przeczytałam książkę pt. „Lato koloru wiśni” autorstwa Cariny Bartsch.

Autorka w swojej książce opowiada historię Emely młodej studentki literaturoznawstwa z Berlina. Po siedmiu latach Emely spotyka Elyasa przystojnego i czarującego brata jej najlepszej przyjaciółki Alex. Emely nienawidzi go z powodu tego co zrobił jej w dzieciństwie.

Pewnego dnia zaczyna do niej pisać tajemniczy chłopak o imieniu Luca nawiązuje się miedzy nimi znajomość. W trakcie rozmowy znajdują w sobie cechy wspólne mają to same hobby, gusta literackie. Luca zdobywa jej serce czułymi i romantycznymi e-mailami.

Czy można zakochać się w osobie, której się nigdy nie widziało w rzeczywistym świecie? Czy Emely wybaczy Elyasowi "błędy młodości" i zmieni do niego swój stosunek?

Ta książka bardzo mi się spodobała, ponieważ podczas jej czytania mogłam się czasami pośmiać dzięki wprowadzonym tam wątkom komicznym. Czytałam ją z zapartym tchem, bo byłam ciekawa jak rozwinie się życie uczuciowe młodej studentki.

Z niecierpliwością będę oczekiwać następnej części przygód Emely i jej przyjaciół. Mam nadzieje, że przyszli czytelnicy książki "Lato koloru wiśni" będą równie zadowoleni jak ja. Polecam gorąco!
 


Rainx, lat 18


Książka wydana przez Wydawnictwo

 

Komentarze